Bahagian Khidmat Pengurusan

LAMAN UTAMA
/ BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN

PENGENALAN

Bahagian Pengurusan Maklumat (BPM) berperanan sebagai peneraju strategik bagi pelaksanaan inisiatif pendigitalan Jabatan Kerajaan Tempatan (JKT) dalam menuju ke arah Kerajaan Digital. Bagi menyokong program pendigitalan JKT, BPM menyediakan perkhidmatan yang berkaitan ICT kepada semua Bahagian di JKT. Sehubungan itu, objektif BPM adalah merancang, menyelaras, melaksana dan memantau pelaksanaan inisiatif pendigitalan JKT.

FUNGSI

-
-
-
-
-
-

CARTA ORGANISASI

FUNGSI

Menguruskan hal-hal pentadbiran, perjawatan, latihan dan kebajikan pegawai/ kakitangan jabatan/PBT.
Menguruskan semua urusan Perkhidmatan pegawai Jabatan dan Kader.
Menguruskan urusan Prestasi dan Tatatertib.
Mengemaskini rekod-rekod aset, inventori dan fail jabatan.
Urusan-urusan surat-menyurat/ mel dan pengurusan fail
Bertanggungjawab terhadap perkara-perkara mengenai keselamatan pejabat.
Menyelaras dan mengurus semua urusan perolehan barang-barang dan perkhidmatan jabatan.
Menyelaras rekod-rekod pengurusan stor jabatan.
Penyediaan Anggaran Belanjawan Mengurus Tahunan dan perkara-perkara lain yang bersangkutan dengannya.
Menguruskan hal-hal kewangan Mengurus dan Pembangunan Jabatan..

CARTA ORGANISASI

JABATAN KERAJAAN
TEMPATAN

Aras 26-29, No. 51, Persiaran Perdana, 
Presint 4, 62100 Putrajaya, 
Wilayah Persekutuan Putrajaya
Pelawat Hari Ini
58
Capaian Hari Ini
119
Keseluruhan Pelawat
654
Kemaskini Terakhir Pada: 

13 Dec 2024 - 04:42:41

© Hakcipta terpelihara 2024, Jabatan Kerajaan Tempatan (JKT KPKT) 
PENAFIAN: JKT tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini.
Laman ini sesuai dipapar menggunakan pelayar web Microsoft Edge & Google Chrome versi terkini dengan resolusi minima 1366×768

rocketmagnifier linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content